ČO NÁJDETE NA TEJTO STRÁNKE

10. januára 2015

Čo mi zostalo z Londýna I.


Znovu sa vraciam k päťdňovému poznávaciemu  výletu do Londýna, ktorý som so sestrou zrealizovala ešte v marci 2009. Tieto fotografie, ktoré vidíte, som fotila na štvrtý deň pobytu, kedy sme skoré popoludnie trávili pri rieke Temža. Mostom Tower Bridge sme prešli na jej druhú stranu a na druhý breh sme sa zase vrátili po moste Millenium Bridge. Teraz však uvidíte len časť fotografií, k prechodu na druhý breh Temže sa dostaneme zase inokedy.

Londýn sa za tých viac ako päť rokov v tejto časti mesta určite veľmi zmenil, ale mne zostal v pamäti aj na fotografiách v tejto podobe.



 

























4 komentáre:

  1. Stary i nowy Londyn. Ładnie się uzupełniają. Pięknie pokazałaś urok londyńskiej starówki :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte mám toho v archíve dosť, takže tu nejaké fotky znovu ukážem. Ďakujem za komentár a pozývam ťa aj na moje ďalšie blogy. Ich adresy nájdeš v ľavom stĺpci pod názvom MOJE BLOGY, prípadne na mojom profile g+.

      Odstrániť
  2. Och Danielo!
    Jestem zachwycona Twoją relacją z Londynu.
    Wspaniałe zdjęcia.
    Zdjęcia " Ogórka" -korniszona są świetne.
    Buziaki i pozdrowienia.

    OdpovedaťOdstrániť