ČO NÁJDETE NA TEJTO STRÁNKE

23. februára 2012

Karnevalové Benátky


Nie je to tak dávno, čo som polemizovala nad tým, či som bola alebo nebola v Taliansku. Teraz už o tom niet pochybností. V uplynulý víkend sme si urobili menší rodinný výlet a naším cieľom boli karnevalové Benátky.


Zúčastnili sme sa organizovaného zájazdu s cestovnou kanceláriou. V piatok dve hodiny pred polnocou sme vyrazili na dlhú, skoro 700-kilometrovú cestu. Celý sobotňajší deň sme strávili v Benátkach a domov sme sa vracali zase v noci. Počas únavného dňa sme dúfam videli väčšinu pamiatok, ktoré Benátky ponúkajú. Fotografie, ktoré boli zamerané hlavne na karnevalové masky, som uverejnila už v článku na blogu Mimi a jej svet. Už tam som sa vyslovila, že ak sa vyberiem do Benátok znovu, tak už nie počas karnevalu. Tie davy ľudí mi raz stačili.




Viac o Benátkach nájdete aj tu:

*****

Karneval v Benátkach: prvý raz aj naposledy?

Gondolieri, gondoly a iné benátske plavidlá 

Benátky a gondoly v hudbe 

*****

 



14 komentárov:

  1. Bardzo chciałbym zobaczyć karnawał w Wenecji. Zdjęcia miasta szczególnie te bez ludzi są niesamowite. Tu dopiero widać piękno Wenecji

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som túžila vidieť karneval v Benátkach, ale druhý raz by som tam už počas karnevalu nešla. Tisíce a tisíce ľudí, plné ulice, mosty. Benátky sú krásne a zaujímavé.

      Odstrániť
    2. Nevidím tu nikde rubriku pro komentář, tak odpovídám aspoň tímto způsobem...
      Masky jsou úžasné. Už jsem je viděla několikrát (na netu, pravdaže) a myslím že to musel být fantastický zážitek.
      ale davy lidí taky nemusím, takže bych si zřejmě karneval v Benátkách odpustila...
      Přesto - máte pěknou vzpomínku.

      Odstrániť
    3. Ste správne v komentároch, aj keď ten váš je napísaný ako reakcia ne tie predošlé a nie ako samostatný. Ale to vôbec nevadí :-) Ďakujem za návštevu aj za komentár.

      Odstrániť
    4. Zdieľam rovnaký názor ako Vendy. Kvôli tým davom, by som sa karnevalu radšej vzdala. Ja som tam bola pred dvoma rokmi v júli a tiež bolo dosť ľudí... ale to je tam asi vždy. Musím sa zmieriť s tým, že kvôli tomu, že tam prídem ja, nevyľudnia mesto :) Benátky sú čarovné. Pokiaľ som tam nebola, počula som o nich aj čo to nelichotivé. Napríklad, že je tam príšerný zápach, neporiadok. No ja som nič necítila a neporiadku bolo určite menej ako napríklad u nás... rada by som ich opäť navštívila, v lete, keď je všetko rozohriate slnkom a skrášlené kvetmi. Vidieť karneval mi stačí aj na takýchto krásnych fotkách ;)

      Odstrániť
    5. Aj keď bolo počas našej návštevy Benátok krásne jarné počasie, len pri jednom z kanálov sme cítili mierny zápach. Vtedy sme si povedali, že ktovie, aké to tam je v tridsaťstupňových horúčavách. Nemám rada prepchaté mestá, ale to je daň za to, že sme chceli vidieť toto mesto počas karnevalu.

      Odstrániť
  2. My compliments for these lovely colored pictures,
    i like carnavsl in Venice...... lovely masks they have.

    Wish you a happy Easter.

    Greetings and a hug, Joop

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dank je wel! Mijn droom om Venetië te zien, heb ik ontmoet. Nu is het een ander - Amsterdam en zie de show van bloemen.

      Odstrániť
  3. My congratulations, the photos are magnificent!!
    You recorded so incredible Carnival of Venice!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Procestovala jsi kus světa, Danielo! Já byla po revoluci na Slovensku, v Rakousku, ale jen kousek za hranicemi, a potom na pětidenním poznávacím zájezdu, takže jsem viděla (převážně z autobusu) malou část Francie, Itálie, Švýcarska a Monaka. Teď cestuji jenom po ČR a bohatě mi to stačí. ;-) ... ale na Slovensko se ještě chystáme!
    Tvoje reportáž z karnevalových Benátek je skvělá!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skôr by som ťa opravila, že kus Európy. Mimo nej som bola iba v Tunise a v Turecku. Tento rok boli Benátky jedinou mojou zahraničnou cestou. Keby sa mi aspoň tie Čechy ešte podarili. Čas letí a ja sedím doma .-( Nebudem tu znova písať dôvody, ktoré už poznáš z mojich mailov. Na takom poznávacom, kde by som videla viac krajín, som ešte nebola. Aj na taký by som rada išla. Ale teraz by mi stačilo aj to, keby som chodila častejšie bicyklovať. Dnes som bola trošku za humnami, v rakúskych dedinách.

      Odstrániť
  5. Fotografie z karnevalu v Benátkach ma navnadili k tomu, aby som tam na budúci rok išla. Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádhera! Bezvadné fotky a ty karnevalové kostýmy! O tom si můžeme v čechách nechat jen zdát :(

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nice photos! I saw your comment on my blog - thanks for your visit.
    My photos from Venice are still coming up. Those you saw are from Chioggia - a town just next to Venice. You are welcome to check out on me to see how Venice looks without the masks. ;)

    If you can't wait, I have posted about it before... You can see all my posts about Venice on this link:
    http://www.travel-pb.com/search/label/Venice

    OdpovedaťOdstrániť