ČO NÁJDETE NA TEJTO STRÁNKE

24. júla 2011

Bola som, či nebola?


Na bočnom paneli tohto blogu je aj rubrika, ktoré krajiny som počas môjho života navštívila aspoň raz. Ak si prehľad krajín pozorne prečítate, tak zistíte, že Taliansko tam chýba. Je to tak, na taliansku pôdu som ešte mojou nohou nevkročila. Ale predstavte si, ja som kus tejto krajiny prešla. Posediačky. Vo vlaku.

Keď som sa pred dvomi rokmi rozhodla, že sa zúčastním jednej cyklistickej akcie, ktorú poriadala rakúska televízna stanica ORF Tirol, vtedy som si naplánovala okrem cyklistiky aj návštevu ďalšieho rakúskeho mesta, Innsbrucku. A z toho dôvodu som do Lienzu, v okolí ktorého sa konala cyklistická akcia, cestovala z Innsbrucku vlakom. No a práve  tento vlak prechádzal približne sto kilometrov po talianskom území. Kúsok Talianska som teda videla  spoza okna idúceho vlaku. Videla som krásnu horskú krajinu a bolo mi ľúto, že nemôžem vystúpiť a pokochať sa dlhšie jej krásami.

Tak bola som, či nebola v Taliansku?


Ešte raz upozorňujem, fotila som cez okno vlaku.













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára