ČO NÁJDETE NA TEJTO STRÁNKE

16. augusta 2014

Najobľúbenejší Podersdorf am See


Aj keď na tomto blogu zverejňujem nové príspevky len veľmi sporadicky, občas sa tu zastavím a pozriem si jeho návštevnosť. Prekvapuje ma, že je navštevovaný oveľa viac, ako blogy, na ktorých pravidelne zverejňujem nové príspevky :-( Takže Farebný svet aj Bratislava - Na krásnom modrom Dunaji, máte čo robiť, aby ste aj vy mali takú návštevnosť.

Čo ma ale najviac prekvapuje, je to, že najviac kliknutí je na príspevok, ktorý som venovala rakúskemu mestečku Podersdorf. Nové a nové kliknutia pribúdajú vždy s blížiacim sa víkendom. Predpokladám, že hlavne Bratislavčania si vtedy hľadajú cieľ víkendových výletov a preto sa tento môj príspevok dostal medzi najobľúbenejšie.




 

Keďže som tam bola naposledy aj pred týždňom, rozhodla som sa, že nejaké ďalšie fotografie z tohto miesta pridám aj dnes. Kto by mal záujem, o poslednej cyklotúre k majáku si môže prečítať na blogu Na cestách s Kellysom.



Ako som už písala v článku z poslednej cyklotúry, do Podersdorfu idú ľudia hlavne kvôli Neziderskému jazeru, na brehu ktorého sa toto mestečko nachádza. Po vodných športoch je ďalšou obľúbenou aktivitou tohto miesta cyklistika. No aj tí, ktorí neholdujú ani jednému zo spomínaných športov, si tam určite nájdu niečo pre seba. Môžu si posedieť na brehu jazera pri majáku, poprechádzať sa po mestečku, či zájsť až na jeho koniec a obdivovať starý veterný mlyn.













 A na záver ešte jeden romantický pohľad na maják.



V posledných rokoch si toto miesto obľúbili aj niektoré reklamné agentúry, ktoré tu natáčajú reklamy alebo televízne jingle. Jeden taký beží práve v tomto období aj na Markíze.



2 komentáre: